סיימון

קלט מהמשתמש ובדיקת נכונות

https://youtu.be/11mx3cJLdUo בסרטון הרביעי והאחרון בסדרה נסיים לבנות את אפליקציית הזכרון סיימון. בשיעור זה נבדוק את הקלט שמתקבל מהשחקן ונשווה אותו מול הרצף שנוצר על-ידי האפליקציה.במידה והמשתמש צדק נעלה שלב ונגדיל את הרצף ובמידה וטעה נטפל בסיום המשחק והצגת הודעה לשחקן. …

קלט מהמשתמש ובדיקת נכונות להמשך קריאה

יצירת רצף אקראי של צבעים

במשחק הזיכרון סיימון על המשתמש לחזור על רצף של צבעים שנבחרו באקראי על-ידי המחשב. בסרטון זה נלמד כיצד ליצור רשימה אקראית של צבעים  וכיצד לנהל את התורות של השחקן והמחשב. נשתמש ברכיב השעון בכדי לתזמן את התורות והרצפים , רשימות …

יצירת רצף אקראי של צבעים להמשך קריאה

עיצוב האפליקציה

בסרטון הראשון בסדרה משחק הזיכרון סיימון נלמד כיצד ליצור ולעצב את מסך המשחק. נלמד כיצד לעבוד עם כפתורים וקבצי שמע , סידור רכיבים על המסך ועוד. אתר App Inventor אפליקציית ai Companion קבוצת וואטסאפ

גלילה למעלה