משחק זיכרון - סיימון

קלט מהמשתמש ובדיקת נכונות

https://youtu.be/11mx3cJLdUo בסרטון הרביעי והאחרון בסדרה נסיים לבנות את אפליקציית הזכרון סיימון. בשיעור זה נבדוק את הקלט שמתקבל מהשחקן ונשווה אותו מול הרצף שנוצר על-ידי האפליקציה.במידה והמשתמש צדק נעלה שלב ונגדיל את הרצף ובמידה וטעה נטפל בסיום המשחק והצגת הודעה לשחקן. …

קלט מהמשתמש ובדיקת נכונות להמשך קריאה

יצירת רצף אקראי של צבעים

במשחק הזיכרון סיימון על המשתמש לחזור על רצף של צבעים שנבחרו באקראי על-ידי המחשב. בסרטון זה נלמד כיצד ליצור רשימה אקראית של צבעים  וכיצד לנהל את התורות של השחקן והמחשב. נשתמש ברכיב השעון בכדי לתזמן את התורות והרצפים , רשימות …

יצירת רצף אקראי של צבעים להמשך קריאה

לחיצה על כפתורים

לאחר שעיצבנו את מסך המשחק נטפל בסרטון זה בשינוי צבע הכפתורים והשמעת צליל בזמן לחיצה . בכדי ליעל את התהליך ולפשט את הקוד נלמד כיצד ניתן ליצור בלוקים משלנו.   אתר App Inventor אפליקציית ai Companion קבוצת וואטסאפ

עיצוב האפליקציה

בסרטון הראשון בסדרה משחק הזיכרון סיימון נלמד כיצד ליצור ולעצב את מסך המשחק. נלמד כיצד לעבוד עם כפתורים וקבצי שמע , סידור רכיבים על המסך ועוד. אתר App Inventor אפליקציית ai Companion קבוצת וואטסאפ

גלילה למעלה